Cum sa NU te angajezi in Romania


De aproximativ o luna incerc sa ma angajez in domeniu (inginer chimist). Oriunde caut, oriunde ma uit, angajatorii cauta experienta. Cum poti tu, ca proaspat absolvent, sa fii motivat sa ramai in Romania, cand efectiv nu ai unde / cum sa te angajezi? De exemplu, am fost saptamana trecuta la un interviu pentru o firma de vopsele / adezivi pe departamentul Research & Development (Cercetare – Dezvoltare). Oamenii m-au intrebat ce pachet salarial m-ar interesa. Am zis cu indulgenta 1800 RON. Oamenii se uita mirati unul la celalalt, apoi la mine, spunandu-mi: „Mai mult de 1200 RON nu putem sa iti dam pentru ca nu ai experienta.” Ii intreb: „Bonuri de masa oferiti?”. Raspunsul a fost, evident, negativ. Le-am dat de inteles subtil ca nu le accept oferta pentru ca nu pot sa ma descurc cu 1200 RON / luna in Bucuresti, tinand cont ca am o chirie de platit, intretinere s.a.m.d. Este totusi un salariu putin mai mare decat minimul pe economie.

Ce este de facut in acest moment?

3 gânduri despre ”Cum sa NU te angajezi in Romania

  1. rusoaica zice:

    Jesus! Pana si unele firme de paza ofera 1200 RON, si nu necesita absolventi XD
    Pe ce planeta traiau oamenii din departamentul ala?? :))

Lasă un comentariu