Verde. Reinviere. Bucurie. Primavara.


„Primavara…O pictura parfumata cu vibrari de violet”. Asta zicea George Bacovia in poezia sa, „Nervi de toamna”. Atmosfera de afara ne anunta ca In sfarsit a venit primavara! In felul asta natura ne-a spus „Sa inceapa petrecerea!”(la figurat). Cat de mult am asteptat sa ma trezesc de dimineata cu ochii mici, orbita de soarele de primavara, parintii mei sa inceapa iarasi sa faca planuri sa iesim afara, sa mergem la bunici, sa ne bucuram impreuna de caldura pe care am resimtit-o pana in inima! Cand am iesit afara un zambet necontrolat aveam pe fata pentru ca in sfarsit a aparut soarele mult asteptat si cerul de un albastru sublim! Eram intr-o bucurie de nedescris cand am simtit cum razele soarelui imi atingeau obrajii! Parca totul dintr-o data a inceput sa prinda viata.

„Primavara si ecoul e verde”

Lasă un răspuns

