Turnu Magurele


Azi m-a apucat o nostalgie de zile mari. Ma gandeam cate amintiri frumoase am in acest orasel. Ma gandeam ca familia mea o sa ramana aici, iar eu o sa plec la facultate, departe de ei. Aici am legat prietenii, am iubit cu toata fiinta, am colindat peste tot, m-am distrat si cel mai important lucru, am fost alaturi de familie si prieteni! In Turnu Magurele am facut scoala generala si liceul, in Turnu Magurele m-am facut auzita! Cand o sa plec la facultate o sa ma cuprinda un dor enorm de orasul meu natal, de parinti si de prieteni, de locurile pline de amintiri si de fiecare clipa de fericire petrecuta in micul oras. In fiecare loc din oras am amintiri, oricat de mici si de nesemnificative(Parcul Mare: cand ne strangeam toti prietenii si discutam, radeam, ascultam muzica; Gara; Casa de Cultura unde am trait unele momente frumoase; Liceul „Unirea”, Clubul Elevilor, etc). Turnu Magurele este un orasel frumos. Ar fi fost si mai frumos daca oamenii ar sti cum sa se comporte.

Cateva imagini din Turnu Magurele.

Statuia din Parc

Monumentul Independentei din Parcul Central

Gara

Tribunalul

Clubul elevilor

Casa de Cultura

Vedere din fata Monumentului Independentei

Foisorul din Parcul Central

Hotelul „Turris”

Turnul de apa

Vedere de pe pasarela

Monumentul Independentei

Ruinele Cetatii Turris

Vedere din Parcul Central

4 gânduri despre &8222;Turnu Magurele&8221;

Lasă un răspuns

