We’ll fall together!


Recunosc, toamna nu am inspiratie. Probabil din cauza vremii, din cauza cerului mereu inorat fara sa se vada o raza de soare care sa ne mangaie fata. Toamna imi place, dar recunosc, imi place doar cand stau in casa, imi plac poeziile, pozele si picturile despre toamna, dar in niciun caz nu imi place cum se „manifesta” cand sunt afara.  Eu tot astept primavara, netinand cont ca tot o sa stau in casa ca o sa am BAC-ul. Macar o sa fie lumina, o sa fie soare si cerul o sa fie albastru si senin. Desi primavara este anotimpul meu preferat, imi plac si culoriile toamnei dar prefer, totusi, sa vad verde, mult verde si albastru iar lumea sa fie imbracata subtire si in culori deschise. Repet, chiar nu am nimic cu toamna, imi place sa o privesc doar de la ferastra! 🙂

Un gând despre &8222;We’ll fall together!&8221;

Lasă un răspuns

