„Toamna este primavara iernii”


Mie inca nu imi vine sa cred ca s-a sfarsit vara, ca anotimpul calduros a plecat, a disparut asa brusc. Alarteri erau 40 de grade, iar astazi s-a ajuns la 16-17 grade. A trecut foarte repede vara asta, se simte asa o tristete afara fara soarele cu lumina si caldura lui puternica. Cerul a inceput si el sa planga si e plin de nori negri de ploaie. Nu mai este asa albastru si senin cum imi place mie.  Frunzele copacilor incep si ele sa prinda o culoare mai aramie. Acum nu avem altceva de facut decat sa ne gandim cu nostalgie la ce am facut in vara asta, care a fost cea mai frumoasa vara, dupa parerea mea, calduroasa dar in acelasi timp cu cateva ploi racoroase si bogate.
Vreau sa fie culoare, caldura, haine putine si copaci verzi si muuuulte, muuulte flori!

Photography by Cristian IancuFotografie realizata de Cristian Iancu

7 gânduri despre &8222;„Toamna este primavara iernii”&8221;

  1. Iancu Cristi zice:

    Buna ziua
    Foarte frumos scrieti…insa era corect ca sub fotografia respectiva sa lasati numele autorului fotografiei..Asa este corect….Eu sunt proprietarul fotografiei respective

  2. Iancu Cristi zice:

    Buna ziua
    Cand ati folosit fotografia respectiva trebuia sa imi cereti permisiunea s-a folositi …si in la doilea rand nu apare numele fotografului sub ea..de ce ati sters watermark-ul?

  3. Denis zice:

    imi pare rau, sunt multe poze pe net, daca ar fi asa ar trebui sa scriu la fiecare autorul..si la unele chiar nu le stiu autorul.

Lasă un răspuns

