Vara.


Uite cum a stat ea vara după colt pana zilele trecute cand a zis: hai sa ies de tot sa-i încalzesc pe toti. Deci da..a venit varaaaa! Mult asteptata varaaaa! Odata cu vara a venit vacantaaaa! Odata cu vacanta vine distractiaaaa! Odata cu distractia vin majorateleeeeeee. Iar aberez..A venit vara, pur si simplu, stiti ce o sa se intample vara. Sunt asa fericita ca nu mai este frig, ca soarele straluceste puternic pe cer si ne mangaie cu razele lui. O sa mergem la plaja, o sa cantam pana dimineata, o sa facem nebunii, o sa facem poze, o sa dormim putin. Bineinteles, sunt si niste parti rele, dar amintiti-mi sa le scriu mai la sfarsit, sa nu va schimb dispozitia asa brusc. Da, da..si presimt ca o sa fie cea mai frumoasa vara din viata mea(ceva imi spune ca datorita lui).

O poezie ca de inceput de vara

Da..voiam sa aleg tot o poezie de George Bacovia, dar am bagat de seama ca nu prea a scris poezii despre vara, mai mult despre iarna si toamna.

Noapte de vara

Noaptea-ncet, ticnit se lasa –
Poezie, sau destin –
Luna urca, somnoroasa, –
Vino, vin!

Este liniste, racoare,
Codrul e de farmec plin –
Pe sub teii inca-n floare, –
Poezie, sau destin.

In suavele parfume
Poezie, sau destin –
Ori pe unde-ai fi in lume, –
Vino, vin!

Ingerii deasupra noastra
Vor canta un imn divin –
Ah, ce clara noapte-albastra, –
Poezie, sau destin.

O melodie ca inceput de vara

Un citat ca inceput de vara

„Vara si ecoul e verde!”

O poza ca inceput de vara

Erau niste parti rele din vera (pentru unii doar). La anul voi trece clasa a 12-a si o sa am bacul si o sa ma puna ai mei sa invat, si o sa fie cea mai urata perioada din viata mea.

2 gânduri despre &8222;Vara.&8221;

Lasă un răspuns

