Tastaturi.


Am fost pedepsita si am ramas fara tastatura. La inceput am crezut ca e floare la ureche, folosesc tastatura din Windows(On-Screen Keyboard), dar de unde. E foarte aiurea. Cand mai vreau sa scriu cate ceva incep sa apas pe birou crezand ca e tastatura.  Oricum, am gasit tastatura pana la urma. „She” is fine now!

De cand am gasit tastatura:

-Nu mai am nimic cu oamenii care ma bat la „Romanian Typing Test!”
-Am incercat  sa am mai multa grija de ea
-Am tinut paharul de suc cat mai departe
-Am mancat si eu la masa ca omul, sau cat mai departe de ea
-Am inceput sa tastez in prostie sa recuperez(Glumesc)
-Am facut iar „Romanian Typing Test” si m-am abtinut sa nu ii injur pe cei care trec de 107 de cuvinte pe minut
-Sunt mai amabila cu prietenii de pe mess
-Am folosit mai putin mouse-ul sa nu fie geloasa(Glumesc,iar)
-Cand m-am jucat „Battle City” nu am mai dat in ea pentru ca am pierdut
-„She” is my new best friend
-Ma rog sa nu citeasca mama pe blogul meu, pentru ca imi va lua iaaaar tastaturaaaa.

Lasă un răspuns

