Singurătate


Ce urăsc eu cel mai mult pe lumea asta? Singurătatea. Si nu mă refer ca urăsc sa stau singură fara un iubit. No way. Pur si simplu, urăsc să stau de una singură, să mă uit pe pereţi, si să nu am nimic de făcut, sau să am ceva de făcut, dar să nu am chef de acel ceva. Mi-am dat seama că cel mai bine mă simt langa prietenii mei. Ei găsesc de fiecare dată ceva să te inveseleascã si lor le poti spune tot ce ai pe suflet si cu blândete te asculta si iti dau sfaturile pe care numai prietenii ti le pot da. Scriu acum pe blog pentru ca asta simt eu in momentul de fata. Sunt constienta ca nu sunt singura, dar totusi ma simt ca si cum as fi singura. Cand sunt singura ma gandesc la tot felul de chestii. Ma gandesc la viata, la oameni, la tot. Imi trec prin gand tot felul de replici si de imagini care ma fac sa ma intristez. Poate ca cei din jur nu te inteleg si motivele tale de suferinta li se par banale, si au dreptate. Nu stiu de ce am scris atatea baliverne in postul asta. Pana la urma asta e adolescenta, si nu sunt in masura sa vorbesc despre singuratate atata timp cat nu sunt singura. Pace.

Un gând despre &8222;Singurătate&8221;

Lasă un răspuns

