Wake me up when this winter ends.


Cu toate ca e frig, cu toate ca este numai zapada pe jos si cu toate ca purtam toti haine groase, am o stare destul de „draguta”, si nu neaparat ca a venit vacanta(ok, e si asta) ci pur si simplu. Azi ma simt de parca as pluti. Cred ca putina fericire a inceput sa izvorasca dintr-un coltisor al sufeltului meu. Si nu stiu carui fapt se datoreaza asta. O fi din cauza soarelui care straluceste asa frumos pe cerul albastru? Nu stiu. Cert e ca ma simt bine. Ma simt…libera! Sunt fericita. Si-mi place! Mi-as dori sa am starea asta in fiecare zi. Abia astept sa vina primavara, cand incepe toata distractia, cand toti se „trezesc” din frigul aspru al iernii si isi zic „Yey. E primavara!!”. Momentan trebuie doar sa o asteptam sa ne bata la usa! 🙂

Lasă un răspuns

