Toamna – Autumn – Tomber – Fallen – Caer – Falde


A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta…Deja se simte ca a venit toamna…Adica nu mai e acea caldura puternica a soarelui pe care toti o stim. Nu imi place toamna, nu imi plac culorile ei. Toamna totul mi se pare trist, copacii raman fara frunze, si pe jos se formeaza un „covor” de un galben mai neplacut. Inceputul lui septembrie…e toamna…si parca ce-a ramas din fosta vara isi face bagajul si pleaca, parcul arata de parca ar fi pictat in ulei…doar toamna…

CARGO – TOAMNA

George Bacovia – Nervi de toamna

E toamnă, e foşnet, e somn…
Copacii, pe stradă, oftează;
E tuse, e plânset, e gol…
Şi-i frig, şi burează.

Amanţii, mai bolnavi, mai trişti,
Pe drumuri fac gesturi ciudate –
Iar frunze, de veşnicul somn,
Cad grele, udate.

Eu stau, şi mă duc, şi mă-ntorc,
Şi-amanţii profund mă-ntristează –
Îmi vine să râd fără sens,
Şi-i frig, şi burează.

Nothin’ more…just wake me up when september ends!

Lasă un răspuns

