Câteva bancuri cu Sir si cu John


Sunt bestiale bancurile cu Sir si John si ma gandeam sa pun si eu cateva dintre ele.

– John!
– Yes, Sir .
– Adu-mi un pahar cu apă!
– Ok, Sir.
– John!
– Yes, Sir.
– Mai adu-mi încă unul.
– Bine, Sir .
– John!
– Mai adu-mi un pahar cu apă…
– Dar, Sir, nu vă face bine atîta apă…
– John, eşti nebun, nu vezi că arde biblioteca?

– Sir, Sir! vine John ţipînd, au intrat hoţii în bibliotecă!
– Da? spune Sir, şi ce citesc?

– John!
– Da, Sir.
– Cînd intru în baie se aprinde lumina?
– Nu, Sir, dar de ce?
– Înseamnă că din nou m-am pişat in frigider…

– John, spune Sir, care îşi spăla picioarele în lighean, te rog aruncă apa asta şi adu-mi un prosop.
John ia ligheanul şi îl aruncă pe geam, iar de afară se aude un ţipăt însoţit de înjurături, la care Sir impasibil:
– John, era cineva în lighean?

– Sir, John a sarit cu parasuta si nu s-a deschis.
– Iar ?!

Postat în: Fun

Lasă un răspuns

